علوی ، میمیرم

مرتضوی ، میمیرم

 

انتقام حرم زینب و من میگیرم

****

من که پای عشق تو

سینه زن و مجنونم

هر کی دشمنت باشه ، گردنش و میشکونم

****

حسنی ، منصبم و

حسینی آیینم من

پای ناموس حسین ، شاهرگم و میدم من

علوی می میرم مرتضوی می میرم

از تموم دنیا من بدون عشقت سیرم

لبای من میشه باز به نام حیدر آشنا

دل میره سمت نجف میون ایوون طلا

یاحیدر یاحیدر

علوی می میرم مرتضوی می میرم

انتقام سیلی مادرمو می گیرم

سر میذارم به روی ضریح تو یاس کبود

روزی که پائین میاد پرچمهای آل سعود

بیا از خدا بخوایم تا بقیع باصفا بشه

حرم فاطمه مثل حرم رضا بشه

یازهرا  یازهرا

علوی می میرم مرتضوی می میرم

تموم روزیمو از ابن الجواد می گیرم

جای تو تّو دلمه نمیشه اینجا رو گرفت

می خوان اسمت نباشه اسم تو دنیا رو گرفت

این همیشه رسمه بین شیعه های غیرتی

بی جواب نمی مونه وقتی بشه جسارتی

یاهادی یاهادی

علوی می میرم مرتضوی می میرم

بگو که چه جوری می خوره رقم تقدیرم

من می خوام تو لشکرت سرباز ساده ای بشم

انتظار این روز و از بچگیهام می کشم

آقاجون بیا که لشکر قیام منتظره

یه شب جمعه باهات تا حرم حسین بره

یامهدی یامهدی

علوی می میرم مرتضوی می میرم

انتقام حرم زینب و من می گیرم

من که پای عشق تو سینه زن و مجنونم

هرکی دشمنت باشه گردنشو می شکونم

حسنی غیرتمو حسینی آئینم من

پای ناموس حسین شارگمو میدم من

یازینب یازینب